19 Januari

Hej(L)
Idag var det en rätt okej dag, Jag började skolan kl 09.25 - 14.10.
Idag gjorde vi power point om planeterna och det var rätt skojj faktiskt. Jag är nästan klar med allt har bara lite smått kvar:D
Senare på dan var det fotbolls träning med skolan till DM på torsdag, jag skämde ut mig totalt. Jag gör bort mig hela tiden och jag vet inte hur jag ska klara o vara med på tosdag, men jag får göra mitt bästa mer en det kan jag inte.
Sen var det bara att traggla hem och äta,duscha,äta.

Lyckad dag(L)

2009-01-19 @ 19:07:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mohamed

du var fan skit bra johanna asså idag när vi spela DM seriöst du va fan skit bra du la ju 3 eller 2 mål:)<33 puss

2009-01-22 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0