11/2

Idag var en seg dag jag har varit trött hela dagen.
Jag vaknade runt halv 11. Så jag gick upp och duscha och gjorde mig fiin fiin:D
Sen så fick jag åka med broder min i hans bil ner till stationen. Sen sa man adjö til han och satte sig på stationen och väntade. Sen kom det efterlängtade tåget. Satte mig på tåget och lyssnade på musik och sen helt plötsligt var man framme.
Jag gick sakta men säkert till kungsmässan. Det gick några söta killar bakom mig som typ ba snygg röv jag kolla bak dom ba haha:P
Sen gick jag över övergångstället och in på kungsmässan jag och killarna skiljdes åt men det tog inte lång stund tills jag såg dom igen.
Först gick jag in på bikbok och kolla där nee jag hittade inget:(
Sen var det raka vägen in på gina tricot där hittade jag massor men jag orkade inte prova så jag gick ut från gina och in på johanssons. Där hittade jag ett par fin fina skor. Fast dom la jag åt sidan och gick in på glitter.
Där köpte jag 1 diadem och 1 par örhängen, mycket mycket fint.
Sen så kom dom dära killarna igen och dom sa hej jag blev helt paff så jag fick typ inte fram något ord haha men jag sa hej tbx och sen så gick dom.
Sen gick jag in på JC och kolla runt lite där, Joo såklart hittar man ett par fina jeans som man vill ha eller ahh jag vill ha många men dom var fina. Så jag kollade lite på dom sen gick jag ut och åkte ner för rulltrappan.
Gick in på apoteket för jag hade tråkigt så det var jag o alla tanter där inne thaha:P
Sen gick jag till H&M och kolla där hittade man fin fina saker men jag hade inte lust o köpa något:S
Sen kände jag att jag blev lite små hungrig så jag gick upp till linneas och tog en macka och en äpple dricka. Så satt jag där och smsa lite med folk. Det satt också sexiga vakter bakom mig som bara snackade en massa skit men dom var lite små hottie.
Sen så gick jag bara runt och kollade snygga killar:D
Sen så kände jag att jag hade sjukt tråkigt så jag gick mot stationen och satte mig där men såklart så skulle inte tåget komma fören 20-30 min så jag blev sur och gick in och satte mig. Sen så gick jag ut igen och kollade in en snygg kille som var där jaaa vi fick ju lite ögon kontakt men sen försvann han:(
Sen kom tåget och jag blev super duper glad att jag fick värme:D
Så var det raka vägen mot lindome och så hoppade jag glatt av tåget. Men sen blev jag inte så glad för då fick jag reda på att bussarna inte skulle komma fören om typ 20 min och jag är ju lite lat så jag orkar ju inte gå:P
Så jag satt och vänta där och kollade på två killar som var helt fulla typ haha dom var helt borta.
sen kom MIIN buss så jag gick på bussen och sa hej till busstanten. Sen åkte jag hem till mitt fina hus.
Där inne stog mormor och lagade mat till mig haha gud va bortskämd jag är:P S¨jag fick mat och sen gick jag ner o satte mig vid datorn och det är nog det jag har gjort idag.
Lyckad men slapp dag!!:P:D










2009-02-11 @ 21:28:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0