SVERIGE JAG ÄLSKAR

Igår var det en ganska stressig dag.
Först vaknade jag runt 09.00 så jag gick upp och käkade 1 macka till frukost.
Sen kom mamma upp och frågade fall jag ville gå ut och gå en promenad med henne så vi kom ut cirka 09.30.
Så vi gick 40 min.
Sen var det hem och fixa lite.
Sen åkte jag och mamma iväg och shoppade strumpor och leggings och ett par skor.
Sen ringer johanna och säger att Rolf kommer och hämtar mig och johanna 14.55. Då var jag i kållered och kl var 14.45.
Så fort som fasen hem, men då hade johanna ringt rolf och sagt att han inte behövde hämta oss så Lars körde oss in till Sverige-Brasilien.
Woho Sverige vann med 3-1. GLAD GLAD GLAD.
Sen var matchen slut och då stack vi hem.
Och jag ska bara säga att jag såg två söta killar som man bara ville gå fram och krama!!:D
Sen kom jag hem och då satt Mor,Far, mormor och morfar.
Så jag gick och värmde mat i mikron för man hade ju ätit en cola till lunch.
Sen var det Tv och dator i typ 30 miin sen var jag sjukt trött så jag gick och la mig i sängen och läste.

Så nu idag har jag bara varit trött och inte gjort ett skit.
Men ska nog hitta på något snart.
Puss och kram(L)

2009-04-26 @ 12:41:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pauliine:D

Dee va KUL:D<33

2009-04-27 @ 21:36:28
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0