Spring

Igår såg jag film med Familjen.
Det blev Benjamin Button, något sånt heter den tror jag.
Sen gick jag och la mig vid 23.45. Då var jag sjuk trött jag jag medela.
Så jag vaknade ungefär kl 09.30 imorse och såg ut som en tjock gris så jag bestämde mig för att gå ut och springa lite senare ochdet gjorde jag också.
Jag tror jag sprang ungefär 5 km eller något.
Duktig Johanna.
Så resten av dagen har jag bara chillat. Jag orkar verkligen inte plugga fast att det verkligen måste göras men men.
Så alla vet så är Brad Pitt sjuk snygg<3
Och vet ni Johanna(L)Rosa
Imon blir det uppträdande för föräldrar och syskon m.m. Det ska bli roligt och jag hoppas att det går bättre än va det gjorde inför högstadiet då jag sumpade allt.
Så alla vet så funkar det typ inte att ladda upp bilder, det är lite sjukt men jag försöker fixa det.
Puss och kram alla älsklingar<3
2009-04-27 @ 16:32:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: michaela <3

hahahha duktig johanna som springer ;9 haha älskar dejj sötaste<3

2009-05-03 @ 08:05:36
URL: http://michaelalindegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0